dilema seorang deeb.

Bahagia atau pura2 tak kisah?

Saya tak suka nk melawan fitrah. Ok2

Btul ke.. saya tak perlukn lelaki utk membahagiakn ? ye btul.

Ape yg tak bleh bwt sendiri?

independence beb.

tapi sorang2 ni memang sunyi. BOSAN. tapi cam best.

Mereka memilih utk berpasangan. dan sy memilih untuk?? Bukan. Saya sememangnya tak memilih utk bersendri.

tapi memang agak suka bersendiri. freak. damn.

agaknya tak dapat duk sendiri2 masa dalam perut mak dulu, so sekarang suka sendiri2 feeling2.

dilema saya?

adakah saya ni tak cantik? hmm tak lah buruk sgt.. tapi itu saya yg kate la.. mate org taktau lg..

Tapi saya redha je jadi cmni. Hak Allah jadikan saya macam ni.. Tapi saya sempurna sifat.

Nak ckp saya bodoh, kategori sederhana je, kalo pndai dh lme gi oversea.

Jadi, adakah saya memilih? Teeeet.. Entah. Saya tak memilih. Tp saya tak dpilih kot.

Selain dari reason saya tak dipilih, rsenye macam takde alasan lain. Malas nk layan. Cerewet?? Haha. consumer's right kn..

ok tak perlu susah hati. cuma saja untuk berfikir bersama. dilema bodoh. nyah ko.

Inilah die, seorang penakut yg berkate ttg cinta dan maruah.

Berbalik kembali. Sy bukan nk ckp kenape sy masih single.

Tp sebaliknye ape keperluannye bercinta? U tell me..

Alasan mereka itu ialah fitrah..

Btul ke? apa lagi, nikah la cmtu.

Jd spatutnye yg mempunyai mslh ialah anak2 mude skarang ni yg terlalu mengejar dan mengagungkan.

cinta teruna dara sehingga tgadai status tersebut… jeng jeng jeng. lantak ko la labu.

Ye usia masih mude utk memegang tggungjwb bernikah, tetapi, adakah mereka bertanye, usia masih mude utk bercinta?

keperluan yg sy nmpk di sini ialah… mm.. seks?

pengaruh media yang tak elok. ish ish ish.

Oh tidak. Orang kate ini adalah penulisan seorang yang jeles.

Mengakulah wahai sang penulis bisu. Kerana saya ialah seorang yang tak bersedia.

Biarlah. Doakan saya bahagia dengan cara saya.

~Seorang yg berjalan sendiri tanpa ditemani.
Seorang yang suka hidup bersendiri.
Dan akhirnya mati sememangnye seorang diri.~

No comments