Aku kesuntukan waktu mencari jodoh.

Demi masa sesungguhnya aku memang dalam kerugian.
Kesuntukan waktu untuk berjodoh.

Iaitu dengan kejayaang melaksanakan TESIS ku.

Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara:
Rasullullah s.a.w berpesan dalam sebuah hadis,

Pergunakanlah 5 perkara sblm 5 perkara:
1.masa mudamu sebelum tua
2.masa sihatmu sebelum sakit
3.masa lapangmu sebelum sibuk
4.masa kayamu sebelum miskin
5.masa hidupmu sebelum mati

Ya allah, berikanlah aku kekuatan dalam menyiapkan tugasan, dan elakkanlah pemikiranku dari angan-angan kosong.

Sungguh berat ujian yg kau beri ya Allah apabila aku tertatap gambar lelaki jambu dan kacak ciptaan mu ya Allah. Ampuni ku.

Off topic.

3 comments

Anonymous said...

oit...sibuk berupload blog yee..???hahhahaa...ko tau ak bru kne marah dgn my sv..tp ak xde la smpi menangis mcm kwn ak..i hate tears..heeee..coz ak tau 2 slh ak gk.. n agpn...ak jz nk hbs kn degree..ak udah mls nk cont bdg kimia nih..so tired...dill

Anonymous said...

ingt 5 perkre sblm 5 perkre..heee..didi

MummyMeowMeow said...

dila kesayanganku.
aku ni kalah orang bercinta,
xmakan xtdo.
aku dah nk kene submit esok.

nape sv ko marah???
huhuhuh.